F.A.Q.

Często zadawane pytania

kawa, kawa ziarnista, kawa mielona, arabika

Rejestracja i logowanie

Nie musisz zakładać konta aby złożyć zamówienie.

Posiadając konto w sklepie masz wiele możliwości:

  •   możesz sprawdzić historię swoich zamówień,
  •  nie musisz wpisywać swoich danych za każdym razem,
  •   masz możliwość skorzystania z promocji dedykowanych tylko dla stałych klientów.

Aby założyć konto w naszym sklepie należy:

  •   Kliknąć pole “Zaloguj się” lub “Moje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
  •   Następnie w polu “adres email” podać swój adres email do którego ma zostać przypisane konto.
  •   Następnie kliknąć przycisk “Zarejestruj się”.
  •   Na swój adres email otrzymasz od nas wiadomość potwierdzającą założenie konta oraz automatycznie wygenerowane hasło do konta. Zalecamy ustawienie własnego hasła.
  •   Kliknij pole  “Moje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu strony.
  •   Wpisz swój adres e-mail oraz hasło. 
  •   Kliknij przycisk “Zaloguj się”.

Jeżeli nie pamiętasz hasła pomożemy zresetować Ci hasło do Twojego konta. Jeśli nie pamiętasz hasła, kliknij “Nie pamiętam hasła” i podaj e-mail przypisany do Twojego konta. Wyślemy do Ciebie wiadomość z linkiem, który pozwoli Ci na nadanie nowego hasła.

Jeżeli chcesz usunąć swoje konto w naszym sklepie, wystarczy że prześlesz nam wiadomość za pomocą jednej z poniższych metod:

  •   na adres email:

    sklep z kawą

  •   poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie;
  •   telefonicznie pod numerami telefonu: +48 791 188 842, +31 682 738 107;

Oczywiście. Wszystkie swoje dane możesz zmienić po zalogowaniu do swojego konta w zakładce “szczegóły konta” oraz w zakładce “adresy”

Zamówienia

Zamówienie w Venosa.pl możesz złożyć w następujący sposób:

  •   Wybierz interesujący Cię produkt i dodaj go do koszyka;
  •   Możesz wówczas kontynuować zakupy i dodawać kolejne interesujące Cię produkty do koszyka lub kliknąć przycisk “zobacz koszyk”;
  •   Z poziomu koszyka możesz również wrócić do kontynuowania zakupów klikając przycisk “Kontynuuj zakupy”, znajdujący się na samej górze koszyka.
  •   Podgląd koszyka możesz uzyskać również poprzez kliknięcie menu koszyka w górnym pasku menu strony. Wysunie się wówczas prawy boczny panel z poziomu, którego możesz przejść bezpośrednio do koszyka, klikając “Zobacz koszyk” lub do realizacji zamówienia klikając ”Zamówienie”
  •   Jeżeli z poziomu koszyka chcesz zakończyć zamówienie, sprawdź poprawność dodanych produktów do koszyka, wybierz opcję dostawy, wpisz kod promocyjny, jeśli posiadasz i kliknij przycisk “Przejdź do kasy”;
  •   Jeżeli posiadasz już konto w naszym sklepie, zaloguj się.
  •   Jeżeli nie masz konta, możesz złożyć zamówienie podając nam swoje dane do płatności oraz dane do wysyłki, jeżeli są inne niż dane płatności, 
  •   Na tym etapie, po uzupełnieniu danych, masz również możliwość utworzenia konta w sklepie, zaznaczając opcję “Stworzyć konto”;
  •   Po wyborze jednej z 3 opcji:                  – zalogowania się do konta lub,            – zamówienia bez posiadania konta,    – lub zamówienia z  założeniem konta , kolejno wybierz preferowaną przez Ciebie opcję płatności i kliknij przycisk “Kupuję i płacę”
  •   Jeżeli wybrałeś opcję płatności przelewy24, automatycznie zostaniesz przekierowany do strony płatności. 
  •   Dziękujemy. Twoje zamówienie zostało złożone, otrzymasz od nas potwierdzenie na adres email. 
  •   Za pośrednictwem poczty email, będziemy Cię na bieżąco informować o kolejnych etapach realizacji Twojego zamówienia.

Aktualny status zamówień możesz sprawdzić po zalogowaniu na swoje konto w zakładce “Zamówienia”. Mailowo zostaniesz poinformowany o wszystkich etapach realizacji zamówień. Jeśli masz pytania odnośnie zamówień możesz skontaktować się z nami pod adresem email: 

sklep z kawą

lub dzwoniąc pod numer: +48 791 188 842, +31 682 738 107.

Masz możliwość sprawdzić, gdzie aktualnie znajduje się Twoja paczka za pomocą numeru przesyłki, który wysłaliśmy do Ciebie wraz z informacją o wysłaniu Twojego zamówienia.

  •   Wgląd do historii swoich zamówień masz po zalogowaniu się na swoje konto w zakładce po lewej stronie “Zamówienia”.
  •   W przypadku gdy złożyłeś zamówienie bez rejestracji, wszystkie potwierdzenia zamówień znajdziesz w historii maili otrzymanych od nas.

Jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane, możesz anulować swoje zamówienie wysyłając nam wiadomość na adres email:

sklep z kawą

lub kontaktując się z nami poprzez chat znajdujący się w dolnym rogu strony lub dzwoniąc pod numer +48 791 188 842, +31 682. 738 107.

Tak możesz połączyć swoje zamówienia, ale tylko wtedy, gdy żadne z zamówień nie zostało jeszcze spakowane bądź wysłane. Skontaktuj się z nami jak najszybciej, wysyłając nam wiadomość na adres email [email protected], kontaktując się z nami poprzez chat znajdujący się w dolnym rogu strony lub dzwoniąc pod numer +48 791 188 842, +31 682 738 107.

  •   Zamówienie mailowo możesz złożyć, wysyłając wiadomość na adres

    sklep z kawą

  •   Nie ma możliwości składania zamówień telefonicznie.

Faktura za Twoje zamówienie zostanie wysłana do Ciebie w wiadomości email, zaraz po realizacji twojego zamówienia.

Dostawa

  • Paczki wysyłane są z magazynu logistycznego mieszczącego się w miejscowości Raszyn pod Warszawą.
  • Twoja paczka zostanie nadana w ciągu 48h. Standardowo jednak staramy się by paczki były wysłane w ciągu 24 godzin od zakupu.
  • Od momentu nadania przesyłki czas dostawy wynosi 1-2 dni roboczych.
  • Obecnie realizujemy dostawę naszych zamówień wyłącznie na terenie Polski.
  • Tak. Podczas składania zamówienia możesz wybrać opcję “Wysłać na inny adres”. Wówczas paczka zostanie wysłana na dowolnie podany przez Ciebie adres inny niż w danych do płatności.
  • Tak. Dostawa może być realizowana na dowolnie podany przez Ciebie adres.
  •   Możesz zmienić adres swojego zamówienia, jeśli zamówienie nie zostało jeszcze wysłane. 
  •   Wystarczy że wyślesz nam maila na adres:

    sklep z kawą

  •   Jeżeli nie możemy zatrzymać już dostawy twojego zamówienia, masz prawo odstąpienia od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania przesyłki. 

Płatności

W Venosa.pl masz do wyboru kilka opcji płatności:

  •   Przelew tradycyjny;
  •   Płatność przy odbiorze;
  •   Przelewy24;
  •   Blik.
  •   Płatności dokonane za pośrednictwem Przelewy24 księgowane są w zaledwie kilka minut;
  •   W przypadku przelewu tradycyjnego może to potrwać nawet do 3 dni roboczych.

Możesz zapłacić przy odbiorze przesyłki wybierając zarówno dostawę za pośrednictwem Kuriera Inpost jak i wybierając opcję dostawy do Paczkomatu Inpost.

W tym przypadku masz do wyboru dwie opcje:

  •   możesz wysłać do nas maila z prośbą o ponowne przesłanie linku do płatności (jednak musi to nastąpić nie później niż w ciągu godziny od złożenia zamówienia oraz w godzinach naszej pracy);
  •   możesz złożyć nowe zamówienie. Nieopłacone zamówienie zostanie anulowane automatycznie.

Zwroty i Reklamacje

  • Tak. Dokonując zakupu w naszym sklepie internetowym masz prawo odstąpić od umowy zawartej na odległość w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Szczegóły dotyczące zwrotu podane są w Regulaminie sklepu” oraz a stronie “Zwroty”
  • Prześlij do nas produkty (wraz z wypełnionym formularzem odstąpienia od umowy)
  • Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.
  • Środki zwrócimy Ci do 14 dni licząc od dnia dostawy zwrotu.
  • Środki zwrócimy Ci taką samą formą płatności jaką użyłeś podczas zakupu.
  • Produkt musisz odesłać na swój koszt. W kwocie, którą zwrócimy zawrzemy koszt wysyłki produktu do Ciebie, równy najtańszej opcji z cennika oferowanego przez nas.

Wzór odstąpienia od umowy:

  • Produkty należy odesłać na adres:

PACK FULLY

 Grocholicka 2A

05-090 Raszyn

Szczegóły składana reklamacji znajdziesz na stronie “Reklamacje” oraz w “Regulaminie”

Faktury

  • Tak otrzymasz fakturę do każdego zamówienia.
  • Faktura zostanie wysłana na twój adres email zaraz po zrealizowaniu zamówienia.
  •   Fakturę znajdziesz w otrzymanej od nas wiadomości, wysłanej zaraz po realizacji twojego zamówienia. Jeżeli przypadkowo usunąłeś mail od nas, wystarczy, że napiszesz do nas na adres

    sklep z kawą

     a my prześlemy Ci ponownie fakturę.

Promocje

Jeżeli posiadasz kod rabatowy, możesz go wykorzystać podczas składania zamówienia. W twoim koszyku, po lewej stronie zaraz pod listą produktów, znajdziesz pole “Kod kuponu”. W tym miejscu należy wpisać kod rabatowy i zatwierdzić przyciskiem “Zastosuj kupon”. Wartość zamówienia zostanie automatycznie obniżona o wartość rabatu przyznanego dzięki kodowi promocyjnemu.

Jeżeli po wpisaniu twój kod nie działa to znaczy, że:

  •   kod stracił ważność,
  •   kodu nie można łączyć z innymi promocjami.
  •   Kody rabatowe możesz znaleźć w akcjach promocyjnych na naszej stronie internetowej, na naszym Instagramie, facebooku oraz twiterze.
  •   Indywidualne kody rabatowe przyznawane są również stałym klientom, dlatego warto zarejestrować się w sklepie.
  •   Specjalne kody rabatowe otrzymują subskrybenci naszego newslettera.

Kontakt

Możesz się z nami skontaktować za pomocą:

  •   przesłania wiadomości email na adres mailowy: i
    sklep z kawą

    sklep z kawą

  •   poprzez wypełnienie formularza kontaktowego na naszej stronie;
  •   telefonicznie pod numerami telefonu: +48 791 188 842, +31 682 738 107;
  •   w sprawie reklamacji i zwrotów również mailowo pod adresem:

    sklep z kawą

  •   poprzez chat dostępny na stronie,
  •   za pomocą poczty tradycyjnej wysyłając do nas list na adres: PACK FULLY Grocholicka 2A 05-090 Raszyn, z dopiskiem “Venosa.pl”
  • mailowo możesz kontaktować się z nami 24/7;
  • telefonicznie: od poniedziałku do piątku w godzinach od 9.00-15.00;
  • przez chat możesz się kontaktować całą dobę, standardowo odpowiadany między 9.00-15.00, jednak w miarę możliwości staramy się być dostępni zawszę gdy zadasz nam pytanie;
  • pocztą tradycyjną możesz wysłać do nas list w godzinach funkcjonowania oddziałów pocztowych.

DOŁĄCZ DO NAS

Możesz się z nami kontaktować również poprzez nasze serwisy społecznościowe.

wIĘCEJ

PYTAŃ?

Jeśli nie znalazłeś odpowiedzi w naszym FAQ, zadaj nam pytanie.

    Ponieważ zawsze może się zdarzyć, że będziesz mieć więcej pytań na temat produktów w naszym sklepie bądź naszej obsługi zamówień, wówczas zapraszamy do kontaktu. Jeżeli chcesz się z nami skontaktować by uzyskać pomoc, zajrzyj do sekcji -> KONTAKT , (znajdziesz tam wszystkie udostępnione formy kontaktu z naszym sklepem)lub skontaktuj się z nami na naszym chacie chętnie z Toba porozmawiamy i udzielimy Ci wszystkich niezbędnych informacji oraz doradzimy Ci, jeżeli nadal się zastanawiasz nad wyborem produktów.

    Z Venosa.pl robisz bezpieczne zakupy. Jeżeli chcesz nas lepiej poznać zajrzyj do sekcji “O nas”

    Nasze FAQ nie rozwiało twoich wątpliwości? Możesz zadać nam pytanie, również poprzez media społecznościowe, postaramy się odpowiedzieć jak najszybciej.