Reklamacje | Venosa.pl sklep z kawą. W naszym asortymencie: kawa, herbata, miód, orzechy. Do wyboru m.in: kawa ziarnista, kawa, kawa mielona, rozpuszczalna, kapsułki do kawy, kawa bezkofeinowa, kawa zbożowa, Znajdziesz u nas między innymi kawy takich marek jak: lavazza | pellini | segafredo | dallmayr | tchibo | nespresso | jacobs | melitta | movenpick | i wiele innych. Zapraszamy na zakupy.

…WITAMY W VENOSA

SKLEPIE STWORZONYM Z PASJI DO KAWY…

…WITAMY W VENOSA

SKLEPIE STWORZONYM Z PASJI DO KAWY…

Reklamacje | Venosa.pl sklep z kawą. W naszym asortymencie: kawa, herbata, miód, orzechy. Do wyboru: kawa ziarnista, kawa, kawa mielona, rozpuszczalna, kapsułki do kawy, kawa bezkofeinowa, kawa zbożowa, Znajdziesz u nas między innymi kawy takich marek jak: lavazza | pellini | segafredo | dallmayr | tchibo | nespresso | jacobs | melitta | movenpick | i wiele innych. Zapraszamy !

Reklamacje produktów zakupionych w sklepie internetowym www.venosa.pl

Procedura reklamacyjna

1. Reklamację należy zgłosić pisemnie drogą elektroniczną na adres: ok@packfully.pl lub info@venosa.pl lub wysłać pisemne powiadomienie na adres: PACK FULLY Grocholicka 2A 05-090 Raszyn z dopiskiem “Venosa.pl”

2. Zaleca się, aby w reklamacji zawrzeć m.in. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, dane Klienta składającego reklamację, oraz żądanie Klienta w związku z wadą towaru. Zaleca się podanie danych kontaktowych składającego reklamację, ułatwi i przyspieszy to rozpatrzenie reklamacji, jednocześnie nie wpływa to na skuteczność złożonych reklamacji.

3. Przesyłkę dobrze zapakuj, aby uniknąć jej uszkodzenia podczas transportu.

4. Każdą reklamację staramy się rozpatrzyć możliwie jak najszybciej.

5. Środki zwrócimy Ci do 14 dni licząc od dnia dostawy zwrotu.

6. Środki zwrócimy Ci taką samą formą płatności jaką użyłeś podczas zakupu.

7. Produkt musisz odesłać na swój koszt. W kwocie, którą zwrócimy zawrzemy koszt wysyłki produktu do Ciebie, równy najtańszej opcji z cennika oferowanego przez nas.

8. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji produkty należy odesłać na adres:

PACK FULLY

 Grocholicka 2A

05-090 Raszyn

Zapraszamy również do zapoznania się z odpowiedziami na najczęściej zadawane pytania znajdujące się w naszym FAQ – ponieważ zawsze może się zdarzyć, że będziesz mieć więcej pytań na temat reklamacji. Jeżeli chcesz się z nami skontaktować by uzyskać pomoc, zajrzyj do sekcji -> KONTAKT , (znajdziesz tam wszystkie udostępnione formy kontaktu z naszym sklepem)lub skontaktuj się z nami na naszym chacie). Chętnie z Toba porozmawiamy i udzielimy Ci wszystkich niezbędnych informacji oraz doradzimy Ci, jeżeli nadal się zastanawiasz nad wyborem produktów.

Z Venosa.pl robisz bezpieczne zakupy. Więcej informacji na temat płatności i szybkiej wysyłki twojego zamówienia możesz znaleźć w sekcji Dostawa i Płatność. Jeżeli chcesz nas lepiej poznać zajrzyj do sekcji „O nas”

Nie masz więcej pytań na temat Reklamacji i jesteś gotowy na zakupy?? ZAPRASZAMY ->